Veelgestelde vragen

Wie is de eigenaar van Vinolo?

Vinolo is een kleinschalig familiebedrijf, gevestigd in Voerendaal. Harm en Heleen Loopstra zijn in 2010 met Vinolo begonnen. Voor meer informatie zie 'Over Vinolo'.

Is er een fysieke winkel die ik kan bezoeken?

Helaas, Vinolo heeft geen winkel. Het is wel mogelijk om een afspraak te maken om wijn te selecteren en te kopen op locatie in Voerendaal. Als u hierin geïnteresseerd bent kunt u mailen naar info@vinolo.nl.

Als ik vragen, opmerkingen en/of klachten heb, wie moet ik dan contacteren?

Als u vragen, opmerkingen en/of klachten heeft kunt u een mail sturen naar info@vinolo.nl of het contactformulier invullen (zie 'contact') Ook kunt u bellen naar +31646105122 of +31653402018

Wat zijn de mogelijkheden om te betalen?

U kunt betalen via iDeal of Paypal. Als u het geld liever overmaakt of als u contant wil betalen, neem dan contact met ons op via info@vinolo.nl

Wat zijn de verzendopties bij Vinolo?

Bij Vinolo bieden we u het volgende:
1. U kunt de flessen komen ophalen op de Hogeweg 62 te Voerendaal.
2. U kunt de flessen laten bezorgen, hierbij wordt € 15,- berekend.
Vanaf € 175,- : gratis verzending.

U kunt kiezen uit drie momenten wanneer uw bezorging geleverd wordt:
1. Normaal verzenden (overdag maandag-vrijdag): geen meerkosten
2. Bezorging 's avonds (maandag-vrijdag): €6,-
3. Bezorging op zaterdag: €6,-

De extra kosten voor de avond- en zaterdag-bezorging betaalt u ook als u voor meer dan €175,- exclusief verzendkosten bestelt.

Binnen de alcoholwetgeving is de bezorger verplicht een leeftijdscontrole (minimaal 18 jaar) te doen op basis van een geldig legitimatiebewijs.

Hoe snel worden de door mij bestelde artikelen geleverd?

Uw bestelling wordt binnen 3 werkdagen aan u geleverd.

Kan ik mijn bestelling op een specifieke dag laten bezorgen?

Ja dit kan, Indien u uw bestelling graag op een specifieke dag wilt laten bezorgen kunt u dat doorgeven aan ons bij opmerkingen op de adrespagina als u uw bestelling plaatst.

Kan ik het bezorgmoment wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Ja dit is mogelijk. Na bestelling krijgt u een mail van onze vervoerder met de dag van bezorging. Als u het bestelmoment wil wijzigen kunt u dat zelf aangeven via de mail die u van de vervoerder ontvangt.

Als ik ervoor gekozen heb mijn bestelling zelf op te halen, waar kan ik dat doen?

Ophalen kan op onderstaand adres:
Hogeweg 62
6367 BG Voerendaal.
Graag wel vooraf even contact opnemen over het afhaalmoment.

Is het mogelijk om een factuur te krijgen?

Ja dit is mogelijk, u kunt dit aangeven bij opmerkingen als u de wijnen bestelt.

Ook kunt u een e-mail sturen naar info@vinolo.nl met de gewenste NAW gegevens voor op de factuur. U krijgt de factuur dan zo snel mogelijk via e-mail toegestuurd.